dinsdag 5 januari 2016

Een (baby) rokje naaien

Mijn allereerste rokje!



Dit jaar zijn we begonnen met het maken van zelfmaakpakketten. Momenteel is handgemaakte kleding helemaal hot. Vroeger dacht ik hier wel anders over...
Mijn moeder maakte alles voor me en zelfs in groep 8 ging ik nog met een prinsessenjurk op pad.  
Maar nu ik zelf een zoontje heb en het naaien weer helemaal in is, ben ik maar weer 'samen met m'n beste vriendin' bij mijn moeder op naailes gegaan. 

Het liefst naai ik iets wat snel en makkelijk is. En dit jaar wil ik jullie meenemen in mijn avontuur! Als ik kan naaien, dan kan iedereen het! Ja dat kan ze makkelijk zeggen, hoor ik je al denken... Die heeft een moeder met gouden handen! Nee hoor, mijn moeder mag me niet helpen.. Ze denkt alleen maar mee..

Om jullie op weg te helpen, ben ik begonnen met het maken van foto video's. De stappen worden 1 voor 1 uitgelegd.. Ik hoop dat er nog veel meer mogen volgen!

Nodig:
*Zelfmaakpakket rokje ByNellys
*Naaimachine
* Garen
* spelden en veiligheidsspeld 
* eventueel stretchnaald voor het naaien met tricot. 

video

                  

Geen opmerkingen: